DUK
Dažniausiai užduodami klausimai
Gavę užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.
- Bankiniu pavedimu.
- Elektronine bankininkyste („Swedbank“, SEB, Luminor (DNB, „Nordea“), „Danske Bank“, Šiaulių bankas).
Taip. Sąskaita faktūra automatiškai suformuojama per 6 darbo dienas po užsakymo įvykdymo (prekės atsiėmimo arba perdavimo kurjerių tarnybai) ir išsiunčiama užsakymo pateikimo metu nurodytu el. paštu bei patalpinama Jūsų paskyroje.
Ne, deja tokios galimybės šiuo metu nėra.
Dėl sąskaitos perrašymo galite kreiptis el. paštu pagalba@grande.lt, nepamirškite nurodyti užsakymo numerio ir pageidaujamų rekvizitų.
Po užsakymo patvirtinimo Jūs gausite elektroninį laišką, kuriame bus nurodytas planuojamas Jūsų užsakymo pristatymo ar paruošimo terminas. Kai prekės paruošiamos atsiėmimui arba perduodamos kurjerių tarnybai, informuojame Jus atskiru pranešimu.
Kadangi prekes kartais vežame iš skirtingų sandėlių, jos gali atvykti skirtingu metu. Dėl išsamesnės informacijos prašome kreiptis pagalba@grande.lt.
Deja, tokios galimybės nėra. Visos prekės siunčiamos su kurjerių kompanija į pasirinktą adresą.
Pristatymo kaina užsakymams:
- Iki 3 kg – 2.90 €
- 3-5 kg – 4.90 €
- 5-10 kg – 5.90 €
- 10-30 kg – 9.90 €
- 30-50 kg – 19.90 €
- 50-100 kg – 29.90 €
Užsakymo pristatymo kaina bus suskaičiuota automatiškai susidėjus prekes į krepšelį.
Jei pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista, kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimo aktą ir patikrinkite pakuotės turinį. Pažeidimus kartu su kurjeriu nufotografuokite.
Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Prašome informuoti mus elektroniniu paštui pagalba@grande.lt nurodant užsakymo numerį bei pridedant prekės nuotraukas.
Lietuvoje galioja 2 metų įstatymų nustatytas garantinis laikotarpis. Teisinė garantija reiškia, kad produktas yra arba turi būti toks, kokio vartotojas pagrįstai gali iš jo tikėtis. Jūs turite teisę į patikimą prekę, kuri atitinka aprašymą.
Prekė turi trūkumų, trūksta jos detalių, ji yra sugadinta arba sulūžusi, ji veikia netinkamai arba negali būti naudojama kaip pardavėjas aprašė – Jūs, kaip pirkėjas, privalote ištirti, o tai reiškia, jog iš jūsų tikimasi, kad paklausite pardavėjo, ar prekė tinka jūsų numatytam naudojimui.
Jei gausite neveikiančią prekę, turite teisę į nemokamą taisymą arba naują prekę. Deja, visada galite pasirinkti tarp nemokamo taisymo ar naujos prekės. Mes pasiliekame teisę siūlyti sutaisyti prekę.
Jei per pagrįstą laikotarpį ir prekę naudojant pagal paskirtį iškyla problemų, susijusių su garantiniu aptarnavimu, prašome rašyti: pagalba@grande.lt.
Atminkite, oro sąlygų padarytai žalai garantija nėra taikoma.
Tokiu atveju, prekei sugedus ar neveikiant, garantija negalioja . Norėdami išspręsti tokio tipo problemas, susisiekite su savo draudimo kompanija.
Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl keletos priežasčių, tokių kaip: kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių, sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti ir pakuoti. Tačiau mes dirbame pilnu pajėgumu, kad Jūsų užsakymas Jus pasiektų kuo greičiau.